WEBSHOPS EN E-COMMERCE

Een webshop voor uw onderneming

Cathedral Design helpt u in het opstarten van uw e-commerce projecten. Zowel op het vlak van strategie, communicatie, ontwikkeling en design kan u rekenen op onze expertise om uw online business een vliegende start te geven.

Woocommerce

Als basis hiervoor maken wij gebruik van Woocommerce, een van de snelst groeiende e-commerce platformen op de markt. De brede waaier van functionaliteiten op het vlak van productbeheer, orderbehandeling, stockbeheer, marketing en seo waarmee dit pakket is uitgerust, gecombineerd met de stabiliteit en robuustheid die kenmerkend zijn, maken van Woocommerce de ideale oplossing voor zowel de beginnende online ondernemer als voor de meest uitgebreide e-commerce onderneming.

Productpresentatie

  • Meertalige ondersteuning
  • Zoekfunctie op trefwoord
  • Meerdere afbeeldingen per product met zoomfunctie
  • Aanhoudende winkelwagen: uw selectie wordt bewaard tot aan uw volgend bezoek
  • Product besprekingen
  • Gerelateerde producten
  • Voorraadbeheer
  • Staffelprijzen voor grotere hoeveelheden
  • Configureerbare producten (maten, kleuren, enz.)
  • Toevoegen aan wenslijst
  • Gegroepeerde producten
  • Verzenden naar een vriend via e-mail

Websitebeheer

  • Meerdere websites beheren vanuit 1 controlepanel
  • Ondersteuning voor meerdere talen
  • Ondersteuning voor meerdere munteenheden
  • Gebruikersbeheer met verschillende rollen en permissies voor het updaten van de webshop
  • Flexibel btw beheer
  • Beheer van klanten groepen (bv: eindgebruikers, groothandel,e.d.) met speciale voorwaarden voor prijzen, minimum aankopen, enz.
  • CMS voor informatieve pagina’s (zie verderop bij “creatie van pagina’s)

Online betalingen

  • Integratie van meerdere betalingsoplossingen: PayPal, Ogone voor betaling via overschrijving, kredietkaart (mastercard, visa, american express, …), betaalkaart (bankcontact, carte bleu, iDeal, …), homebanking, enz.

Orderbeheer en facturatie

  • Bekijken van bestellingen, creëren, beheren en printen van facturen, leverbonnen en credit nota’s
  • Klanten kunnen orders uit het verleden herbestellen,
  • Ondersteuning voor telefonische bestellingen: medewerkers kunnen vanuit de cms orders creëren, klanten aanmaken, of van bestaande klanten kijken naar de historiek, wenslijst, winkelmandje, vergeleken producten.  Verder nog leveradressen kiezen, speciale prijzen geven, enz.
  • E-mail verwittiging van nieuwe bestellingen
  • RSS feeds voor nieuwe bestellingen

Catalogusbeheer

  • Stockbeheer, beheer van producten in backorder, minimum en maximum aantallen
  • Importeren en exporteren van producten via csv, …
  • Batch updates van producten
  • Eenvoudige, gebundelde, configureerbare en gegroepeerde producten
  • Virtuele producten
  • Downloadbare/digitale producten
  • Personaliseerbare producten met upload mogelijkheden voor logo’s, tekst, enz.
  • BTW tarieven per locatie, klantgroepen en producttype
  • Beheer van attributen voor diverse producttypes
  • Media manager met automatische resizing van afbeeldingen en toevoeging van watermerk
  • Verregaande algoritmes voor speciale prijzen
  • Bevestigen, aanpassen en verwijderen van productlabels
  • Bevestigen, aanpassen en verwijderen van besprekingen
  • RSS feeds voor lage beschikbaarheidsmeldingen